will watch you burn

ledig idag! första dagen på många dagar.
det firade jag igår på black lion med för många öl.
med tanke på att jag kör CB igen så va de inte så konstigt att jag blev så full och fnittrig som jag blev. borde inte ha druckit öl at all egentligen men jag råkade fuska lite.
men de va göööööörgött och med trevligt sällskap!

taxi hem och sen hänga på toan resten av natten ungefär..

i morse mådde jag inte som en stjärna direkt.
hela dagen har jag latat mig. inte orkat vara människa mer än att cykla till affären för att köpa ägg.


i helgen hoppas jag att jag äntligen ska få träffa min jessica! va FÖR länge sen. gillas inte.


fan vad jag älskar skadeglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0