think before you speak

en förvirrad men ändå helt okej vecka, har hunnit med en hel del faktiskt. köpt nya grejor till lägenheten (lampor och sittpuffar) fattas ändå grejer på väggarna.
hur ska de gå på inflyttningsfesten i morgon!? känner ju att jag inte alls är klar med lägenheten, men dekommer ta en jävla tid innan jag hittar det jag vill ha på väggarna. är så jävla kräsen..

gardinstänger och gardiner har jag iaf fått upp efter mycket om och men. JAG SPIKADE UPP SKITEN. fattar ju fan inte hur man borrar med en slagborr. de tar ju bara stopp efter någon cm. blir helt galen!, ser nu att den ena gardinupphållaren (eller va de nu heter, whatever..) håller på att ramla ner. lär ju vakna inatt av en smäll, förhoppningsvis inte!
måste nog försökaa borra upp mitt barbord litebättre innan i morgonkväll då de kommer massa folk hit, de lär ju rasa om inte annat. varför ska jag vara så kass på att borra med slagborr?! de ska väl inte va så jävla svårt!?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnoos:)

2012-10-08 @ 15:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0