TUTTAR ÖVERALLT

ojjävlar. nu är det famigfan höst! svinkallt om kvällarna, dags att börja använda skinnjackan och halsduk snart! LÄNGTAR!
idag har jag äntligen fått mitt jävla förråd också. tog 3 veckor för dom lata jävlarna att fixa de. fick dessutom ringa och gnälla över att det inte hände något några gånger också. men nu har jag ett! LÄNGST BORT PÅ VINDEN!, kolsvart och jag dör. ser inte ens hur mitt förråd ser ut, och ingen ficklampa harjag hittat än så, slänga in allt och springa därifrån..

ikväll sitter jag hemma. ensam. väntar på att emma ska sluta jobbet, som antagligen kommer bli kanske..  runt 00?

lyckades faktiskt göra en ny maträtt idag!, ris&kyckling. och, eller, såsen var ny. hemmagjord currysås! var inte någon jävel på det. maizenan blev de massa klumpar av. så fick stå och mosa allt med en sked tillslut. JAJA, de va första gången så här ska de inte klagas. gott som fan blev de. matlåda here i come!


kvällens roligaste

"måste bara fråga,
det ser ut som att du har jättestora bröst på dina bilder.. vart bara fundersam för jag minns inte att du ahde det. har du opererat dig?"

har inte träffat människan på... 6 år? :p DOM KAN VÄXA ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0