white trash millionarie

i löööööv de nya sminkbordet! är galet jävla nöjd!

lång dag idag, har hunnit med att träna med värstingträningsverken, kunde knappt gör nåt alls på gymmet efter gårdagens monsterträning (med tanke på att jag inte tränat sen april så...) menmen! jag gick dit och sprang tills benen sa ifrån.
tvättade samtidigt, sen blev de smink på, träffa emma på stan. hon shoppa, jag kollade på. eller råkade komma hem med ett läppstift.
hon blev sugne på att dricka något. så vi drog till highlander inn och tog oss en varsin välförtjänt cider. träffade lite pojkar. sen in på ica och se om hon blev hungrig. hem och laga till lite gött käk. slingade hennes hår också. och de va på håret (hahahhaha) att färgen inte räckte? får väl se om jag får ett HAT-sms sen av henne eller inte :o


nä, nu hoppar jag i sängen. PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ut som en kille med smink

2011-09-21 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0