with you or without you

min jobbiga dag turned out to be pretty good. INNAN han kom.

hängde med kregert idag. skulle fixa hennes blogg tänkte vi. sen, ja. jag sminkade henne. hon lånade kläder av mig. vi begav oss ut för att ta lite bilder. MEN, kamerabatteriet dog efter typ 10 bilder. bra timing! NOT. men de va väl på tiden, har inte laddat den någon gång efter jag köpte den :) BRA GREJER.

kvällen kom. han kom. vi kollade på tv. pratade. jag tror de gick bra. jo. jag tror verkligen det.

hem till andra grannen, emma. lite tacos, tjejsnack, tv.
kom nyss hem därifrån, trött. ont i skallen. borde sova.
ÄNNU en jobbig dag väntar i morgon. nervös som jag inte vad. möte med jobbet, om hur fan de går för butiken.... :(

gjorde ett misstag i måndags och va på jobbet 0830, larmet gick, alltså ingen var där. hm. ringde chefen. "var inte mötet idag?" nehe, de va tydligen nästa måndag.. va nervös helt i onödan den dagen. men i morgon gäller det. hoppas verkligen på bra nyheter!




min babe!

Kommentarer
Postat av: kregert

u make my day! du kankse vill/kan skicka bilderna till mig på min mejl annars är du gullig? ;)

2011-09-06 @ 11:11:49
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0