12/10

Lördagkväll och här sitter ja hemma. I min soffa. Själv. Trodde ja skulle få sällskap men inte hört något. Börjar tröttna på de här nu. Snart kommer jag väl slänga ur mig en dum kommentar som kommer sabba allt.. 

Har faktiskt tagit arslet ur vagnen och köpt träningskort! De är fan på tiden nu. Kul att va tillbaks! Så två pass den här veckan gjorda. Dock fick jag Muskelfästeinflammation i vänster triceps. Jävla balle va ont jag haft/har. Dock känns de bättre idag. Voltaren och värktabletter ❤️ Hoppas de försvinner helt till måndag då de är dags igen! Måttband är fixat då mitt andra har fått fötter. Så nu är de bara att go for it! Vet ju att jag kan. Jag har ju gjort det förut. 

Firade även lillasyster i torsdags. 5 år! Det är helt sjukt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0