2 oktober 2013

Ja, alltså. Jag har ju ingen koll på vad jag skriver här längre. Varje gång jag börjar skriva på något. Tänker, just fan, måste kolla vad jag skrev sist. Och ja, eftersom jag är likadan som min far, glömsk. Så hade jag skrivit det jag började på.. Men ska väl säga att allt är som vanligt i så fall, jag verkar må bra, haha! 

Tatuerade mig i torsdags förra veckan. Blev väl typ en halvsleeve. Sittningen tog 4 timmar, nästa gång blir de färg. Vad de nu ska va för färger, om de ens ska va några? Lite panik över de.. 

Från 3 jobbdagar den här veckan till 5, gäller ju att ta allt man får när man kan! 
Snart dags att ta tag i träningen också. Börjar bli trött på mig själv = motivationen är påväg tillbaks. Ohyeah! 👊 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0