20/10

Jag drack öl igår. Fastän jag skulle hålla mig borta! Men är man sugen så är man inte så svårövertalad.... 

Har kommit på varför jag aldrig har mina persienner uppe. Min creepy gubbgranne står vid fönsterrutan och spanar in. Han stod säkert still i 15 minuter och glodde in här! 

Igår va de dags för andra sittningen på armen. Trodde jag skulle avlida där ett tag. Fula ord och stön + stamp med fötterna var ett försök till att göra de lite bättre.. 

Idag gick jag upp fastän jag ville liga kvar i sängen hela dagen.. Sovit piss inatt med plastfolien runt armen. Vaknat varje timma eller nåt. Tessan och jag drog ut till sörping för att köpa tyg till min halloweenkostym som jag ska sy HELT SJÄLV! wish me luck! 

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0